miércoles, 25 de febrero de 2015

Eix Cronològic

Com diu el títol aquesta entrada tracta sobre un eix cronològic, situat des del 1914 fins al 1945. Sisón molts anys... És evident que han passat moltes coses i és per això que ens hem intentat centrar ens el esdeveniments més importants. (Dic intentat perquè en el cas de les meves companyes i jo ens hem anat una mica més del tema...) Però suposo que així s'aprèn, tothom s'equivoca alguna vegada jajaja!!
,al que anàvem... Al llarg de la historia han passat milers de coses, bones i dolentes... Però qui sap? Si no hagues passat com estarien ara les coses? La història no es pot canviar, els fets ja han tingut el seu moment i no es pot tirar enrere per canvial's o intentar milloral's.
L'eix ha sigut un bon treball per recordar tot allò que ha passat, conflictes entre països, canvis, tractats, situacions polítiqueseconòmiques, socials... Em pogut ampliar els nostres coneixements i ser capaços de relacionar diferents fets que tenen alguna cosa en comú.
Ha estat interessant, també perquè com última part del treball em de fer una conclusió (la qual acabarem demà), espero que em surti una mica millor que la primera i demostrar que si he entès el que ens em proposat a l'hora de fer l'eix.


No hay comentarios:

Publicar un comentario